SYS Sesli Yanıt Sistemleri
VOCAL
VOCAL
Robot Operatör
VOCAL, küçük ölçekli firmalar için üretilmiş, birden fazla dil seçeneği olan sesli yanıt sistemidir. ITS firması tarafından üretilmiş olup, yıllardır sesli yanıt sistemlerinde liderlik yapan SYS firması tarafından sizlere sunulmaktadır.
VOCAL’in 2 ve 4 portluk olmak üzere iki değişik tipi bulunmaktadır. En fazla 128 adet dahili hatta hizmet verebilir.
Tüm santrallarla uyumludur. Ancak bazı özel santral tipleriyle, RS-232 seri portu veya analog hatların bazı özelliklerini kullanarak çok daha uyumlu çalışır. ( Örn: SIEMENS HI-COM100 serisi, TELESIS PX-100 serisi, PANASONIC vs. )
Sistem yöneticisi olarak belirlenen kişi tarafından uzaktan telefon tuşlarını kullanarak veya VOCAL Utility Programını ( VUP ) kullanarak programlanabilir.
Özellikler
VOCAL’in özellikleri üç ayrı grupta toplanabilir :
Sistem özellikleri.
Çağrı yönlendirme özellikleri
Posta kutusu özellikleri
Sistem Özellikleri
Programlama
Sistem yöneticisi VOCAL’i iki farklı yöntemle programlayabilir.
– Sisteme bağlı olan hatlardan birini arayıp DTMF tonlu bir telefon aracılığıyla.
– Bir bilgisayar aracılığıyla VOCAL Utility Programı ( VUP ) kullanarak. Bu program Windows tabanlı olup ITS tarafından yazılmıştır.
Santral entegrasyonu
Sistem yöneticisi tarafından VOCAL’in santral ile entegrasyonu sağlanabilir.
DTMF tonları kullanarak In-band DTMF entegrasyonu sağlanabilir. Bu özellik sayesinde çağrı cevaplama, meşgulden geri alma, cevapsızdan geri alma, mesaj ikaz ve bunun gibi diğer haberleşme parametreleri santral ile daha uyumlu hale getirilebilir.
Santral ile VOCAL arasında RS232 bağlantısı yapılabilir. Bu özellik ITS tarafından imal edilen özel santrallarda kullanılabilir.
Güvenlik şifreleri
VOCAL’de üç farklı şifre uygulaması vardır. Şifreler dört hanelidir.
– Sistem Yöneticisi şifresi: VOCAL’in tüm özelliklerini değiştirme yetkisindedir.
– Operatör şifresi: Çalışma modlarının değiştirilmesine izin verir.
– Posta Kutusu sifresi: Posta kutusu sahiplerine kişisel özelliklerini değiştirme yetkisi verir. Herhangi bir zamanda posta kutusu sahibi şifresini değiştirebilir.
Çağrı Yönlendirme Özellikleri
Açılış anonsu
VOCAL arayan kişilere açılış anonsunu okur. Bu anonsta genellikle şirketin ismi, dahili numara tuşlanabileceği, departman seçenekleri, lisan seçenekleri gibi bilgiler bulunur.
Anons esnasında arayan kişiler tek tuşa basarak departmanlara ulaşabilir, dahili numara tuşlayabilir veya bekleyip operatöre bağlanabilir.
Çalışma modları
VOCAL arayan kişileri günün saatine göre bağlı olarak, dört farklı anonsla karşılayabilir.
– Gündüz modu: Normal mesai saatlerindeki çalışma seklidir. VOCAL bu modda iken gündüz anonsunu okur. Arayanlara bu anons içerisinde dahili numara tuşlama seçeneği, departman seçenekleri sunulabilir.
– Gece modu: Mesai saatleri dışındaki çalışma seklidir. VOCAL bu modda iken gece anonsunu okur.
– Tatil modu: Çeşitli tatil günlerinde arayanlar özel olarak kaydedilmiş anonsla karşılanabilir. Bu mod operatör tarafından şifresi girilerek aktif hale getirilebilir.
– Öğlen modu: Gündüz modu içerisinde kalan öğlen tatillerini belirten çalışma seklidir. Bu modda arayanlara gece anonsundaki gibi bir anons okunabilir.
Sistem takvimi ( Otomatik mod )
Bu modda sistem gece, gündüz, öğlen modu ayrımını otomatik olarak yapar. Bunun için sistem yöneticisi tarafından bu modların saatleri belirtilmelidir.
Faks algılama
VOCAL açılış anonsunu okurken karsıdan faks tonu ( CNG) algılarsa, çağrıyı otomatik olarak daha önceden belirlenmiş olan faks dahilisine transfer eder.
- Çözümler
- Ürünler
- Unify Haberleşme Sistemleri
- Karel Haberleşme Sistemleri
- Sayısal Telefon Setleri
- Ip Telefon Setleri
- Professional Dect Telefonlar
- Gigaset Ürün Grubu
- Call Center ve Robot Operatörler
- INTELIEX
- SYS Sesli Yanıt Sistemleri
- Ses Kayıt Ürünleri
- Konferans Sistemleri
- GSM Gateway Ürünleri
- Kulaklıklar
- Modemler-Access Pointler
- Network Ürünleri
- Güvenlik Kamera Ürünleri
- Alarm Sistemleri
- Yapısal Kablolama Ürünleri
- Ups Güç Kaynakları
- Destek ve İndirme Merkezi