INTELIEX
INTELIEX
OTOMATİK DIŞ ARAMA
Kampanya mesajınızı kaydedin, sistem istediğiniz numarayı arayıp dinletsin.
Mesajınızı sesli olarak kaydederek, veri tabanında kayıtlı olan telefon numaralarına aramalar yaptırıp mesajınızı karsı tarafın dinlemesini sağlayan bu hizmet, insan gücüne gereksinim duymaz. Bu sayede hem zamandan hem de ii gücünden tasarruf sağlarsınız.
Sistem arayüzü, web tabanlı olduğu için telefon numaraları kullanıcı tarafından kolaylıkla veritabanına işlenebilir.
Mesajlar sisteme kayıt edilir ve aramaların istenen saat ve tarih aralığında yapılması sağlanır.
Arama sonuçları basarılı ve basarısız olarak değerlendirilerek sisteme islenir.
İsterseniz tüm liste tarandıktan sonra basarısız yani hiç açılmayan ya da mesgul olan numaralara istediğiniz kadar geri dönüş yapıp tekrar aranmalarını sağlayabilirsiniz.
Karşı tarafın telefonu hangi saniyede kapattığı bilgisi alınabilir. Bu sayede mesajınızın karsı tarafa tam olarak ulaşıp ulaşmadığını anlayabilirsiniz.
Kampanya metinleri oluşturabilir, metinleri Türkçe web arayüzü üzerinden sisteme yükleyebilir, dilediğiniz zaman mesajlar üzerinde değişiklikler yapabilirsiniz.
ÇAĞRI MERKEZİ
Her ölçekteki kurumun çağrı merkezi ihtiyaçlarını karsılayan Inteliex, işletmenizin tüm çağrı merkezi süreçlerini en verimli şekilde yürütmenizi sağlar.
RAPORLAMA
Tamamı Türkçe olan raporlama sistemini özelleştirebilirsiniz. Inteliex’in sunduğu sağlıklı raporlama sistemi sayesinde çağrı merkezinizin verimliliğini etkin bir şekilde değerlendirebilirsiniz.
AGENT CDR RAPORU
Temsilcilerin çağrı detaylarını gösterir. Gelen ve giden aramalar için ayrı ayrı rapor sunar.
AGENT GÜNLÜK ÖZET RAPORU
Agentların günlük çağrı aktivitelerini özetler.
AGENT OTURUM RAPORU
Çağrı merkezi temsilcilerinin tüm oturum aktivitelerini gösterir. Temsilcinin mesai saatleri içerisinde login ve logout (mesai sonu, mola, yemek,vb.) durumları görüntülenir.
KUYRUK TERK RAPORU
Kuyruğa gelen ve arayan tarafından cevaplanmadan terk edilen çağrıların illere ve operatörlere göre dağılımını gösterir.
KUYRUK CEVAP RAPORU
Kuyruğa gelen ve cevaplanan çağrıların detaylarını gösterir. Arayan kisinin kuyrukta bekleme ve görüşme sürelerini, cevaplanan çağrı sayılarını gösterir.
SERVİS SEVİYESİ RAPORU
Cevaplanan çağrı,terk eden çağrı ve dış aramaların grafiksel analizini içerir. Başarılı çağrıların saniye kırılımına göre cevaplanma oranını gösterir.
GÖRÜŞME KALİTESİ DEĞERLENDİRME RAPORU
Çağrı merkezi temsilcilerinin gerçeklestirdiği görüsmelerin kalitesi web üzerinden erişilen ve özelleştirilebilen bir form aracılığıyla değerlendirilir. Rapor, bu formların analizlerini sunar.
AGENT KALİTE DEĞERLENDİRME RAPORU
Agentların tarih aralığındaki tüm değerlendirme notları ve ortalama notlarının analizini sunar.
GÜNLÜK ÖZET RAPORU
Çağrı merkezinin durumunu günlük bazda özetler.
ZAMAN DİLİMLERİNE GÖRE DURUM RAPORU
Çağrıların belirlenen mesai saati dilimlerine göre analizini içerir. Mesai saati aralığı dinamik olarak ayarlanabilir. Rapor, seçilen zaman dilimi içerisindeki servis seviyesi, cevaplanan çağrı , terk eden çağrı ve dış aramaların grafiksel analizini içerir.
AGENT KAPATMA RAPORU
Çağrı merkezi temsilcilerinin, arayan kisiden önce görüşmeyi sonlandırdıkları çağrıları gösterir.
ÇAĞRI İÇERİK RAPORU
Temsilcilerin çağrı sırasında doldurduğu çağrı içeriğini tanımlayan formları raporlar.
IVR RAPORU
Kredi kartı ödeme sistemi IVR’ına gelen çağrıların tarih aralığına göre toplamlarını gösterir.
ÇAĞRI DETAY RAPORU
Gelen ve giden tüm çağrıların tarih , arayan, aranan, caller ID, son data ve süre filtreleri ile listelenmesini sağlar. Rapor, çağrıların sistemdeki tüm hareketlerini kapsamaktadır.
GÖRÜŞME KARŞILAŞTIRMA
Gelen ve giden tüm çağrıların tarih, arayan, aranan, caller ID ,son data ve süre filtreleri ile son 5 günlük toplam çağrıları görüntüler.
GÜNLÜK YÜK
Gelen ve giden tüm çağrıların tarih , arayan, aranan, caller ID, son data ve süre filtreleri ile son bir günlük yükü görüntüler.
ZAMANLANMIŞ RAPORLAMA GÖNDERİMİ
Sistem, önceden belirlenen saatlerde, tanımlanan raporların otomatik olarak ilgili yöneticilere , takım liderleri ve supervisörlere gönderilmesini saglar.
SES KAYIT SİSTEMLERİ
Pasif Mimari Üzerinde Çalışan, Etkin ve Ölçeklenebilir Ses Kayıt Uygulaması
Inteliex, istendiğinde santraliniz üzerinden yapılan tüm çagrıları ve görüsmeleri sıkıstırılmış olarak kayıt eder. Kayıt edilen görüşmelere yöneticisi şifresi ile kullanıcı dostu web arayüzü üzerinden erişmek mümkündür.
Inteliex sayesinde çalısanlarınızın performanslarını analiz ederek satış grafiğinizde önemli artışlar sağlayabilirsiniz. Çalısanlarınızın müsterilerinize verdiği telefon desteğini gözlemleyerek müsteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
IVR ( ETKİLEŞİMLİ SESLİ YANIT SİSTEMİ )
Hata Riski Olmayan, Telefon Ödeme Sistemleri ve Kredi Kartları İle Entegre Sesli Yanıt Sistemi
IVR, bir çesit akıllı karşılama sistemidir. Gelen ve giden aramalarda arayanlar ve arananlar için tuşlama ve sesli komutlar ile yapılabilecek seçenekler sunar.
Girilen bilgiler doğrultusunda, veritabanının sistem tarafından sorgulanarak, istenilen bilginin, istenilen zamanda kullanıcıya aktarımını sağlayan bu sistemde çağrı merkezi temsilcisi devreye girmez. İşletmenizi arayan kişiler, telefon tuşları ya da önceden hazırlanan yönlendirici ses kayıtları aracılığıyla istedikleri içeriklere ulaşabilirler.
TIKLA – KONUŞ
Web Sitenizi Ziyaret Edenler Ücret Ödemeden Sizi Arasınlar
Inteliex’in Tıkla-Konuş uygulaması sayesinde dünyanın herhangi bir yerinden web sitenizi ziyaret eden bir kişi tarafından şirketinizin tamamen ücretsiz olarak aranmasını sağlayabilirsiniz.
Şirketinizin web sayfasında bir TIKLA-KONUŞ butonu olusturarak potansiyel müsterileriniz bu buton üzerinden sizinle iletişime geçmesini saĞlayabilirsiniz.
Bu özellik sayesinde bir robota dahi ihtiyaç duymadan işletmenizi arayan kisileri dahili bir numaraya, çağrı merkezinize ya da operatöre yönlendirebilirsiniz.
Tıkla konuş özelliği ile milyonlarca internet kullanıcısı, şirketiniz için potansiyel müsteri haline gelir.
FAKS
Fakslarınız e-Posta adresinize gelsin
Inteliex’in Faks uygulaması adınıza gelen faksları e-Posta adresinize yönlendirir.
Bu uygulama ile dahili numaranızı faks numaranız olarak tanımlanır. Dahili numaranıza gelen fakslar direkt olarak e-posta adresinize gönderilir.
Bu özellik sayesinde hem bilgiye daha hızlı erişmiş olur hem de kağıt masraflarından tasarruf edersiniz.
VOIP
VoIP GörüŞmeleri ile İletişim Maliyetlerinizi Düşürün
Inteliex’in internet ya da veri hatları üzerinden ses aktarımı yapılmasına olanak sağlayan VoIP özelliği sayesinde işletmenizin iletişim maliyetlerini düşürebilirsiniz.
Dünyanın her yerinde kullanabileceğiniz VoIP hesabınız ile diger VoIP hesaplarını ücretsiz olarak arayabilirsiniz.
Inteliex SIP, IAX2 protokolleri ve önde gelen ses kodekleri ile IP üzerinden ses tasıma projeleriniz için mükemmel çözümler sunar.
VoIP ile, sınırsız sayıdaki uç noktaları, merkezle ve birbiriyle ücretsiz olarak görüştürebilirsiniz.
Kullanıcı dostu türkçe web arayüzü ile kolaylıkla yeni kullanıcılar ekleyebilir, mevcut kullanıcılarınızı yönetebilirsiniz.
OTOMATİK KARŞILAMA
Çağrılarınız belirlediğiniz bir anons ile robot operatör tarafından karsılanır. Kişisellestirilmiş mesajlar kaydederek operatör yönlendirme süreçlerini etkinleştirebilirsiniz.
Aranan kişi yerinde değilse mesaj bırakılmasını sağlayan otomatik karşılama uygulaması bu mesajların ses dosyası formatında aranan kişiye e-Posta olarak gönderilmesini sağlar.
Bu anons sayesinde arayanları bilgilendirebilir, veya bağlanmak istedikleri departmanın dahilisine yönlendirerek çağrı merkezinizi yoğunlugunuzu azaltır ve ofis yönetiminizi kolaylaştırabilirsiniz.
SESLI POSTA KUTUSU
Üstün özelliklere sahip sesli posta kutusu, size gelen sesli mesajları biriktirir ve ses dosyası olarak e-Posta adresinize gönderir. Santral memurunun not alması, not almayı unutması ya da notu ulaştırmaması gibi sorunları yaşamanızı önler. Bilgiyi sizinle anında paylaşır.
INTELICLIENT - MOBİL KULLANIM
IP PBX Santralinizin Tüm Özellikleri Saha Çalışanlarınızın Mobil Telefonlarında
Inteliex’in softphone uygulaması Inteliclient ile IP PBX santralinin tüm özelliklerini mobil telefonunuzda kullanabilirsiniz. Özellikle ofis dışında saha çalısanlarının kullandıgı bu uygulama ile mobil telefon mesajlasma ve görüşme giderlerini sıfıra indirebilirsiniz.
ENTEGRE CRM UYGULAMASI
Operasyon Süreçlerinizi hızlandırın, iş verimliliğinizi artırın
Inteliex sisteminin Entegre CRM Uygulaması ile sayesinde IP PBX sisteminiz üzerinden yapılan tüm aramalar CRM sisteminize otomatik olarak kaydedilir. Görüşmeyi yapan kişi, görüşme esnasında ya da sonrasında müsteri durumunu veya bilgilerini güncelleyebilir. Bu uygulama sayesinde firmanızı arayan müsteri ile daha sağlıklı iletişim kurarsınız.
IP PBX DİĞER ÖZELLIKLER
Çağrı Bekletme - Esnek Numaralama Mantığı - Çağrı Transferi - Interaktif Rehber -
Çağrı Gözlemleme - Bekletme Müziği ( MP3 destekli) - Çağrı Parketme
Transfer Müziği ( MP3 destekli) - Çağrı Kuyrugu - Güvenlik ve Gizlilik - Çağrı Ses Kaydı
Protokol ve Codec Değişimi - Çağrı Karsılama - Uzaktan Çağrı - Karşılama - Robot Operatör
Gezici Dahili Numaralar - Meşgulde Yönlendirme - Caller ID’ye Göre Yönlendirme
Cevapsız Çağrıda Yönlendirme - SMS - Koşulsuz Yönlendirme - Harf Harf Okutma
Yerel ve Uzak Kullanıcılar - Konuşma Algılama - Uzak Ofis Desteği - 3 Noktalı Arama - IVR
Zaman ve Tarih - Okutma - Macro ile Programlama - VoIP Gateway Desteği - Kara Liste
Record on Demand - CDR - Yedekleme - DID ve ANI Desteği - Meşguliyet Panosu
Caller ID - Veri Tabanı Desteği - İsme Göre Arama - DISA ( Doğrudan İçeri Erişim )
Değişebilir Zil Tonları - Rahatsız Edilmeme - Sesli Mesaj Özellikleri - Mesaj Işığı
Sesli Mesajları e-Posta ile Alma ve Yönlendirme - Web Arayüzü
- Çözümler
- Ürünler
- Unify Haberleşme Sistemleri
- Karel Haberleşme Sistemleri
- Sayısal Telefon Setleri
- Ip Telefon Setleri
- Professional Dect Telefonlar
- Gigaset Ürün Grubu
- Call Center ve Robot Operatörler
- INTELIEX
- SYS Sesli Yanıt Sistemleri
- Ses Kayıt Ürünleri
- Konferans Sistemleri
- GSM Gateway Ürünleri
- Kulaklıklar
- Modemler-Access Pointler
- Network Ürünleri
- Güvenlik Kamera Ürünleri
- Alarm Sistemleri
- Yapısal Kablolama Ürünleri
- Ups Güç Kaynakları
- Destek ve İndirme Merkezi