Ses Kayıt Ürünleri
Viases Recorder
Viases Recorder
Viases Recorder %100 Türk mühendisliği ile geliştirilmiş ses, ekran kayıt ve kalite yönetim sistemidir.
Çağrı merkezleri kadar, güvenlik amaçlı kullanıma da uygun olarak tasarlanmış Viases Recorder, esnek mimarisi sayesinde 4 kanaldan binlerce kanala kadar ölçeklenebilir.
- Ses ve ekran kayıt
- SIP, H323 desteği,
- Gerçek zamanlı çağrı dinleme
- Gerçek zamanlı ekran aktiviteleri izleme
- Esnek arama motoru
- İstenildiği an kayıt başlatma(record on demand)
- Stereo kayıt
- Çağrılardaki sessiz kısımları kırparak dinleme
Çağrı Analizi
Viases Recorder kullanıcılarına benzersiz bir özellik olarak çağrı analizini sunmaktadır. Çağrı analizi yetkisine sahip kullanıcılar, en uzun sessizlik zamanı, en uzun eşzamanlı konuşma süresi, arananın konuşma süresi, arayanın konuşma süresi gibi seçenekler dahil olmak üzere 15 farklı parametreyi analiz edebilir ve farklı kullanıcılar arasında, farklı gruplar arasında ya da gruplar ile kullanıcılar arasında karşılaştırmalar yapabilir. Çağrı analizi, verilen hizmetin iyileştirilmesi veya yapılan satışın arttırılması hakkında fikir almak için çok kullanışlı bir araçtır.
Kalite Yönetimi
Viases Recorder özelleştirilebilir ve kullanıcı tanımlı değerlendirme formları ile çağrı merkezi müşterilerine kalite yönetimi işlevselliği sunmaktadır. Kalite yönetimi ile ekran ve ses kayıtları üzerinden kullanıcılar değerlendirilebilir ve bu değerlendirmelerin raporları alınabilir. Otomatik ve rasgele kayıt getirme, kalibrasyon, temel performans yönetimi ve raporlaması gibi gelişmiş çağrı merkezi yönetim gereksinimleri de bu paketin içerisinde yer almaktadır.
Çağrı Analizi
15 farklı kritere göre çağrıları analiz yeteneği
- Çağrı süresi
- Agent konuşma süresi
- En uzun sessizlik süresi
- Üst üste konuşma süresi
Kişi veya grup bazında karşılaştırma yapabilme
Çağrı Yönelim Analizi
Çağrı yönelim analizi ile kullanıcı, belirli tarihler ve saat aralığında 15dk, 30dk veya 1 saatlik periyotlara göre ortalama aldıkları çağrı sayısını, ortalama görüşme süresini, maksimumum ve minimum görüşme sürelerini grafik olarak görüntüleyebilir. Belirlenen tarih aralığında seçilen kayıtlar arasında karşılaştırmalı analizler yapabilirsiniz.
Aynı operasyondaki kullanıcıların birbirleri ile veya kendi takımı ile karşılaştırılmasını sağlar,
Aynı operasyondaki verimliliğin artış ve azalış zamanlarının tespitinde kullanılır,
Operasyonda bulunan müşteri temsilcisi sayınızın yeterliliği konusunda yol gösterir.
Kalite Performans Yönetimi
Kalite değerlendirme özelliği sayesinde; değerlendirilecek ses kaydının aranması ve uygun ses kaydının bulunması için harcanan zaman daha verimli kullanılmaktadır. Viases recorder üzerindeki form designer ile kullanıcıların performansını, güçlü ve zayıf olduğu noktaları görebilirsiniz. Yapılan puanlamalar, sizin belirleyeceğiniz anketler ve değerlendirme formları ile ses kayıtları ve müşteri temsilcilerini değerlendirebilirsiniz.
Kalite değerlendirme çeşitleri;
- Belirlenen tarih aralığında; kullanıcının, değerlendirme formunda aldığı puanları ve değerlendirme sayısını görebilirsiniz.
- Belirlenen tarih aralığında alınan puanların, kullanıcılar (extension) arasındaki karşılaştırmasını grafiksel olarak inceleyebilirsiniz.
- Belirli tarih aralığında, herhangi bir forma göre kullanıcı (extension) puanlarını çizgisel grafikler üzerinde inceleyebilirsiniz.
- Belirli tarih aralığında, herhangi bir forma göre kullanıcıların (CTI Users) almış olduğu puanları grafiksel olarak inceleyebilirsiniz.
- Belirli bir forma göre değerlendirilen kullanıcının aldığı puanların ortalamasını raporlayabilirisiniz.
- Belirli tarih aralığında görüntülenen ancak değerlendirilmeyen kayıtları da raporlayabilirsiniz.
CRM Entegrasyonu
Viases Recorder’ın sağlamış olduğu en büyük yeniliklerden biri, CRM sistemleri ile entegre olmak için kullanılan CRM Link özelliğidir CRM Link sayesinde hali hazırda kullanmakta olduğunuz CRM uygulaması ile Viases Recorder bütünleşik çalışır. Görüşmenin taraflarının bilgilerine bir tıklama ile ulaşabilirsiniz.
- Çözümler
- Ürünler
- Unify Haberleşme Sistemleri
- Karel Haberleşme Sistemleri
- Sayısal Telefon Setleri
- Ip Telefon Setleri
- Professional Dect Telefonlar
- Gigaset Ürün Grubu
- Call Center ve Robot Operatörler
- Ses Kayıt Ürünleri
- Konferans Sistemleri
- GSM Gateway Ürünleri
- Kulaklıklar
- Modemler-Access Pointler
- Network Ürünleri
- Güvenlik Kamera Ürünleri
- Alarm Sistemleri
- Yapısal Kablolama Ürünleri
- Ups Güç Kaynakları
- Destek ve İndirme Merkezi